|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Ghost of Tsushima z datą premiery na PC. Znamy cenę i funkcje, które sprawią, że hit PlayStation będzie wyglądał jeszcze lepiej
| |
Na PC-ty wkrótce trafi kolejny tytuł ekskluzywny PlayStation. Dziś poinformowano o tym, że będzie nim Ghost of Tsushima, którego akcja osadzona jest w feudalnej Japonii – potwierdziły się więc niedawne plotki na temat tej konwersji.
Pecetowcy zagrają w wersję Director’s Cut tego sandboxa 16 maja.
Za omawianą konwersję jest odpowiedzialne studio Nixxes Software, które w przeszłości przygotowało inne wersje „ekskluzywów” Sony na PC, m.in. Marvel's Spider-Man czy Ratchet & Clank: Rift Apart. Podobnie jak owe gry, Ghost of Tsushima na komputery osobiste będzie zaoferuje wiele funkcji, w tym:
obsługę monitorów ultrapanoramicznych o proporcjach ekranu 21:9 i 32:9, a także 48:9 (dla konfiguracji z trzema monitorami);
wsparcie kontrolerów DualSense (i wszystkich ich „bajerów”);
obsługę technologii Nvidia DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS, a także Nvidia Reflex i Nvidia DLAA.
Niestety nie ujawniano wymagań sprzętowych gry na PC. Prawdopodobnie poznamy je bliżej premiery.
Zainteresowani mogą już kupić Ghost of Tsushima: Director's Cut na PC, gdyż dziś ruszyła przedsprzedaż tytułu. Na Steamie oraz w Epic Games Store port kosztuje 259 złotych. Jeśli zamówienia dokonacie przed 16 maja, to otrzymacie dostęp do konia (z Nowej Gry Plus), ubrania Wędrowca i barwnika do Zniszczonego Pancerza na wczesnym etapie gry (te przedmioty można zdobyć za darmo, po prostu przechodząc produkcję).
Port Ghost of Tsushima na PC będzie dostępny w edycji Director’s Cut, a ta wersja oprócz „podstawki” zawiera:
rozszerzenie Iki Island wprowadzające m.in. nowy wątek fabularny i minigry;
wieloosobowy tryb współpracy Legends;
dodatkowy punkt techniki, talizman i skórki;
komentarz reżysera;
tryb Kurosawa, oferujący specjalny filmowy filtr.
Podobnie jak na PS4 i PS5, Ghost of Tsushima na PC zaoferuje pełną polską lokalizację. Większość osób będzie jednak zapewne zainteresowana japońskim dubbingiem, dla którego na potrzeby portu poprawiono synchronizację ruchu warg.
Źródło:
Zuzanna Domeradzka - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2024-03-06 20:50:51
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|